H “αρμονική” σύνδεση του email marketing με το social media marketing

07/02/2012

Πρόσφατες μελέτες στο εξωτερικό παρουσιάζουν στοιχεία που δείχνουν την αύξηση του budget για ενέργειες social media marketing & email marketing. Αυτή η τάση προβλέπεται να επικρατεί το 2012.

Εταιρίες του χώρου που ειδικεύονται σε αυτές τις πρακτικές marketing όπως η Elite Email ( N.America ) προβλέπουν ότι το 63% των μικρομεσσαίων επιχειρήσεων θα αυξήσουν την δαπάνη τους για email marketing. Για το 2012 προβλέπεται επίσης ότι το 58% των μικρομεσσαίων επιχειρήσεων θα αυξήσουν το budget τους για ενέργειες social media marketing.

Σε αυτό το σημείο θα πρέπει να επισημάνουμε την αλληλένδετη σχέση του email marketing με το social media marketing και αυτό γιατί η στρατηγική social media content επιρρεάζεται και καθορίζεται σε μεγάλο βαθμό από την στρατηγική και το περιεχόμενο του email marketing.

Σημαντικοί στόχοι για τις επιχειρήσεις που επενδύουν στις παραπάνω τακτικές μάρκετινγκ είναι η δημιουργία “opt-in” mailing list και η αύξηση των Fans/Followers στα social media networks που έχουν παρουσία.

Σαν συμπέρασμα μπορούμε να πούμε ότι η “αρμονική” σύνδεση ή ενσωμάτωση του email marketing και του social media marketing στον στρατηγικό σχεδιασμό μάρκετινγκ  (marketing mix) συμβάλλει στην ενίσχυση της ταυτότητας της εταιρίας, ενισχύει την σχέση της με τους πελάτες και δημιουργεί αύξηση των leads και των πωλήσεων.

 
 

Εγγραφή στα νέα της mod