E-mail Marketing

Εισαγωγή

Το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (E-mail) είναι μία από τις εφαρμογές που χρησιμοποιούνται περισσότερο από τους χρήστες. Το μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου συνίσταται στην αποστολή ενός διαφημιστικού ή μη διαφημιστικού μηνύματος, με βάση τις διευθύνσεις που συλλέγονται απευθείας ή διατίθενται σε λίστες από τρίτους. Η συλλογή και η διαχείριση των βάσεων δεδομένων αποτελούν σήμερα μείζον θέμα για το διαφημιστή.

Το e-mail επιτρέπει την ανάπτυξη της προσφοράς προϊόντος/υπηρεσίες, τη χρήση όλου του πλούτου των πολυμέσων ενσωματώνοντας το βίντεο (video mail) και την ανάπτυξη σχέσεων με τον πελάτη, χρησιμοποιώντας τα διαφορετικά σενάρια ανάλογα με το προφίλ του παραλήπτη.

Η αποτελεσματικότητα αυτού του καναλιού βασίζεται στην ποιότητα της βάσης δεδομένων των διευθύνσεων και στη σωστή αντιστοίχιση μεταξύ του μηνύματος και του κοινού. Η ποιότητα της βάσης δεδομένων εξαρτάται από τη συχνότητα της χρήσης αυτής της βάσης δεδομένων, το βαθμό εμπλοκής των χρηστών και τα διαθέσιμα κριτήρια επιλογής. Το μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου επιτρέπει την πολύ εξειδικευμένη στόχευση του κοινού, σύμφωνα με τα κριτήρια που είναι διαθέσιμα στη βάση δεδομένων. Η διαφήμιση μέσω e-mail μπορεί λοιπόν να θεωρηθεί ως πολύ επιλεκτικό κανάλι επικοινωνίας.

How To

Ενημερωτικά δελτία (Newsletters)

Τα ενημερωτικά δελτία (Newsletters) είναι μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που αποστέλλονται σε τακτική βάση από κάποιον εκδότη στα πρόσωπα που έχουν κάνει σχετική εγγραφή. Αυτά τα Newsletters μπορούν να αποτελούν το συμπλήρωμα των πληροφοριών ενος website ή η κύρια πηγή πληροφοριακής υποστήριξης του εκδότη. Τα ενημερωτικά δελτία των επιχειρήσεων προς τους καταναλωτές μπορούν να χρησιμοποιούνται επίσης και στο πλαίσιο της πολιτικής των πελατειακών σχέσεων.

Οι διαφημιστικές καταχωρήσεις σε αυτά τα ενημερωτικά δελτία έχουν τη μορφή σύντομου κειμένου ή διάφορες μορφές display advertising. Η επιλογή των θεματικών ενοτήτων επιτρέπει τη στόχευση του κοινού με βάση τα κέντρα ενδιαφέροντος.

 

Advertorials και content integration

Η ενσωμάτωση του διαφημιστικού μηνύματος στο περιεχόμενο (content integration), συμπεριλαμβανομένης, μεταξύ άλλων της διαφήμισης μέσω κειμένου (advertorial) είναι το ηλεκτρονικό αντίστοιχο του διαφημιστικού άρθρου (publi): ο διαφημιστής ενσωματώνει το μήνυμά του στο ίδιο το περιεχόμενο μιας τοποθεσίας. Αυτό το μήνυμα έχει τη μορφή ενός πλήρους άρθρου ή ρουμπρίκας, με τα χρώματα του διαφημιστή. Η βασική αρχή είναι να περάσει το εμπορικό μήνυμα μέσω του περιεχομένου των πληροφοριών. Προκειμένου να διασφαλιστεί πληροφορία με σκοπό την ενσωμάτωση του περιεχομένου, μπορούν να χρησιμοποιηθούν διάφορα μέσα: σύνδεσμος παραπομπής στην κεντρική σελίδα της τοποθεσίας, display advertising ή χρήση των μη διαδικτυακών μέσων υποστήριξης.

 
 

Εγγραφή στα νέα της mod