2 τρόποι για φθηνή τοπική διαφήμιση

Ας υποθέσουμε ότι έχετε μια επιχείρηση τοπικού χαρακτήρα στη Θεσσαλονίκη. Για το παράδειγμα μας ας υποθέσουμε πως έχετε ένα πολύ όμορφο κομμωτήριο που απευθύνεται σε ανθρώπους αρκετά ευκατάστατους που προσέχουν πολύ την εμφάνισηή τους.

Τι θα κάνατε για να διαφημίσετε την επιχείρησή σας;

Παραδοσιακά πιθανότατα θα ξεκινούσατε από καταχωρήσεις στον τοπικό τύπο της περιοχής σας, σωστά; Ίσως να προσχωρούσατε σε συνεργασίες με άλλους επιχειρηματίες στο χώρο της ομορφιάς. Επίσης μπορεί να βάζατε αφίσες ή να βάζατε άτομα να μοιράσουν φυλλάδια.

Από τη στιγμή όμως που το target group είναι εξειδικευμένο μπορεί να προχωρούσατε και σε πιο ιδιαίτερες μεθόδους όπως να επιστρατεύσετε celebrities της περιοχής σας, να αγοράσετε publi σε ειδικό τύπο (ομορφιά) και όχι μονο…

Τι θα κάνατε όμως online?

Θα μπορούσατε να πραγματοποιήσετε τις ίδιες ενέργειες online δηλαδή καταχωρήσεις σε sites τοπικού ενδιαφέροντος, blogs ομορφιάς και όχι μόνο.

Τα 2 όμως δυνατότερα μέσα διαφήμισης δεν είναι άλλα από το Google και το Facebook.

Δυστυχώς είναι πολλοί που σε αυτή την περίπτωση θα έβαζαν στο Google Adwords να διαφημιστούν για τη λέξη κομμωτήριο. Περιμένουν μάλλον ότι ο πελάτης θα έκανε ταξίδι κάθε φορά από την Αθήνα και άλλες πόλεις, μόνο και μόνο για να κουρευτεί!

Πως μπορούμε να μειώσουμε τη σπατάλη χρημάτων και να αυξήσουμε κατακόρυφα την αποτελεσματικότητα;

Μπορούμε με το να στοχεύσουμε τη διαφήμιση στη συγκεκριμένη περιοχή. Στο Google Adwords υπάρχει αυτή η επιλογή περιοχής στις ρυθμίσεις της καμπάνιας. Δυστυχώς όμως λόγω δικτύου ΟΤΕ (ουδέν σχόλιο)… υπάρχει συχνά σημαντική απόκλιση στη στόχευση περιοχής. Δε μπορούμε δηλαδή να βασιστούμε 100% σε αυτή τη στόχευση.

Ένας άλλος τρόπος είναι να βάλουμε πιο σύνθετες λέξεις κλειδιά στη καμπάνια. Μπορούμε για παράδειγμα να κάνουμε διαφήμιση για “κομμωτήριο Θεσσαλονίκη”, “γυναικειο χτενισμα θεσσαλονικη” και τα λοιπά. Εύκολο;

Ωραία!

Πάμε λοιπόν στο Facebook.

Στο Facebook τα πράγματα είναι καταπληκτικά, όσον αφορά τη τοπική διαφήμιση. Ο λόγος είναι ότι ο χρήστης του Facebook ορίζει ο ίδιος που μένει! Δε χρειάζεται να περιμένουμε από τον ΟΤΕ…

Πάμε λοιπόν στη διαφήμιση στο Facebook (www.facebook.com/ads/manage) και φτιάχνουμε μια νέα διαφήμιση ορίζοντας το target group (π.χ. γυναίκες, 25-35, Θεσσαλονίκη, ανύπαντρες ή αρραβωνιασμένες) και δημιουργούμε μια όμορφη διαφήμιση με μια “πιασάρικη” εικόνα.

Που τους κατευθύνουμε τους χρήστες του Facebook?

Υπάρχουν 2 επιλογές:

α) Στην κλασσική ιστοσελίδα μας (site) όπου θα πρέπει να έχει μια προσφορά μόνο για τους Facebook Fans

β) Στη Facebook σελίδα μας ιδανικά σε ένα tab με παρόμοια προσφορά

Μακροπρόθεσμα το να τους στοχεύσουμε στη Facebook σελίδα, έχει τη δυνατότητα να φέρει πολύ περισσότερα οφέλη από ότι να τους κατευθύνουμε στην ιστοσελίδα.

Ελπίζω να σας βοήθησα με το να σας ανοίξω νέες προοπτικές για τη διαφήμιση στο Διαδίκτυο.

Καλές δουλειές!

 
 

Εγγραφή στα νέα της mod