«Φως» στο «μυστήριο» των χαμένων διαφημιστικών e-mails

Η ανεπιθύμητη αλληλογραφία είναι ενοχλητική και οι χρήστες του Διαδικτύου όπως και οι πάροχοι υπηρεσιών Internet καταφεύγουν στην  σύγχρονη τεχνολογία που έχει φτιάξει έξυπνα φίλτρα για να διαχωρίσουν «την ήρα από το στάρι».

Δυστυχώς για τους καλοπροαίρετους υπεύθυνους μάρκετινγκ, όπως δείχνει έρευνα που δημοσίευσε η εταιρεία ερευνών ηλεκτρονικής αλληλογραφίας, Return Pathτουλάχιστον το 16% των email εμπορικού-διαφημιστικού περιεχομένου δεν φτάνουν ποτέ στον προορισμό τους.

Η  εικόνα των υπευθύνων μάρκετινγκ στους παρόχους υπηρεσιών Internet αμαυρώνεται για δύο κυρίως λόγους: ο ένας είναι τα παράπονα των  χρηστών-παραληπτών για ανεπιθύμητη αλληλογραφία. Συχνά οι παραλήπτες δεν μπορούν να διακρίνουν τα αυθεντικά spam από τα μηνύματα που απλώς θέλουν να τραβήξουν την προσοχή των καταναλωτών. Έτσι τα σημειώνουν ως spam για να μην λάβουν ξανά άλλα στο μέλλον.

Ο δεύτερος λόγος είναι οι λεγόμενες παγίδες των spam, δηλαδήανενεργές ηλεκτρονικές διευθύνσεις που συνήθως δημιουργούν οι πάροχοι υπηρεσιών Internet ή εγκαταλελειμμένες διευθύνσεις και οι οποίες κανονικά δεν πρέπει να λαμβάνουν μηνύματα. Οι πάροχοι υποθέτουν ότι τα email που φτάνουν σε τέτοιες διευθύνσεις-παγίδες πρέπει οπωσδήποτε να είναι spam.

Η έρευνα δείχνει ότι τα πραγματικά μηνύματα από υπεύθυνους μάρκετινγκ αντιστοιχούν στο 70% των παραπόνων των παραληπτών για ανεπιθύμητη αλληλογραφία και στο 60% των μηνυμάτων που φτάνουν στις διευθύνσεις-παγίδες.

Τα στοιχεία της έρευνας μπορεί να μην είναι επαρκώς αντιπροσωπευτικά για όλους τους υπεύθυνους μάρκετινγκ είναι ωστόσο διαφωτιστικά όπως και οισυμβουλές που τους δίνει η Return Path για να μην καταλήξουν οι προσπάθειές τους στο κενό:
1.Δώστε προσοχή και παρακολουθήστε τυχόν παράπονα για email.
2. Ανακαλύψτε τις βαθύτερες αιτίες που τα email δεν φτάνουν στον προορισμό τους.
3. Διαπιστώστε οι παραλήπτες των email κατά πόσο εξακολουθούν να ενδιαφέρονται για το προϊόν ή την υπηρεσία που τους προτείνετε.

Return Path

 
 

Εγγραφή στα νέα της mod