Ο δεκάλογος του Marketer για το 2012

10/01/2012

Ο Bob Liodice, CEO της Association of National Advertisers περιέγραψε στο adage τις 10 βασικές προτεραιότητες των διαφημιζόμενων στις ΗΠΑ για το νέο έτος.

Αιχμαλωτίστε τη δύναμη της εξατομίκευσης, σεβόμενοι την προσωπική ζωή

Κινητές συσκευές και social media έχουν δώσει την δυνατότητα στόχευσης των διαφημίσεων, σε επικά επίπεδα. Αλλά η  στόχευση φέρνει προκλήσεις, όπως η διασφάλιση της προστασίας της ιδιωτικής ζωής.

Η διαφημιστική βιομηχανία έχει σχηματίσει την Ένωση Ψηφιακής Διαφήμισης  και έχει συνδυάσει τις σύγχρονες ανάγκες με το έργο του Εθνικού Συμβουλίου Διαφημιστικού Ελέγχου.
Αυτό το πρόγραμμα αυτορρύθμισης,  προωθεί στην οθόνη του χρήστη το εικονίδιο της διαφήμισης  για να δηλώσει την online χρήση συμπεριφορικής προβολής αλλά και την τήρηση βασικών αρχών.

Περισσότερες από 350 εταιρείες έχουν θέσει σε εφαρμογή το πρόγραμμα, και το εικονίδιο έχει εμφανιστεί online περισσότερες από 3 τρισεκατομμύρια φορές.


Εναρμονισμός με τα παγκόσμια πρότυπα αποτίμησης εμπορικών σημάτων

Ένα κρίσιμο στοιχείο που λείπει από το σύγχρονο marketing  είναι η αξία των εμπορικών σημάτων για τα οποία απαιτείται διαρκής και πολύ σκληρή δουλειά τόσο για να δημιουργηθούν όσο και για να ενδυναμωθούν.

Γενικά αποδεκτά standards αποτίμησης εμπορικών σημάτων, είναι αναγκαίο να εφαρμοστούν σε όλο το εύρος της βιομηχανίας.

H ANA( Association of National Advertisers )  σε συνεργασία με την 4Α, με το Ίδρυμα Διαφημιστικών Ερευνών (Advertising Research Foundation), με το Marketing Accountability Standards Board καθώς και τους συνεργάτες μας στην Interbrand, την Core Brand και την Millward Brown,  έχει αρχίσει μια προσπάθεια για την αντιμετώπιση αυτού του φαινομένου.

Προηγμένες τεχνικές μέτρησης ανεξαρτήτως πλατφόρμας

Ο ANA, η 4A και ο Οργανισμός Διαδραστικής Διαφήμισης συνεργάζονται ήδη για την βελτίωση των αποτελεσμάτων από μετρήσεις ανεξαρτήτως πλατφόρμας (μέσου προβολής διαφήμισης) μέσω ειδικών προτύπων και τεχνικών. 

Έχουμε ήδη ανακοινώσει τις πέντε αρχές της ψηφιακής μέτρησης, οι οποίες οι οποίες συνοψίζονται στο  σύστημα 3MS–Make Measure Make Sense ( κάνοντας τη μέτρηση να έχει νόημα).

Η ομάδα εργασίας τη στιγμή αυτή εξετάζει τη φάση 2, η οποία περιλαμβάνει την έναρξη μιας πιλοτικής εφαρμογής με το όνομα ορατή αίσθηση καθώς και την Ίδρυση φορέα μετρήσεων αλλά και την προώθηση GRP συστημάτων υποβολής εκθέσεων αλλά και ένα νέο σύστημα ταξινόμησης τους.

Μέριμνα για την ένταξη στο διαρκώς επεκτεινόμενο media περιβάλλον

Η διαδραστική τηλεόραση είναι ένα από τα νεότερα και πιο δυναμικά αναπτυσσόμενα μέσα για marketers σήμερα.
Οι εκστρατείες της  BrightLine 300-plus αποδεικνύουν πως οι marketers  εκμεταλλεύονται την διαδραστική τηλεόραση για να αυξήσουν την αποτελεσματικότητα των παραδοσιακών τηλεοπτικών επενδύσεων, προωθώντας παράλληλα τον ψηφιακό τους σχεδιασμό.
Σε εθνικό επίπεδο η διαδραστική τηλεόραση, έχει τη δυνατότητα να δημιουργήσει μία νέα διάσταση για την ολοκληρωμένη διαφήμιση.

Ο ANA θα συνεργαστεί με την Canoe Ventures ώστε να καταστεί δυνατό τα δίκτυα προγραμματισμού να ενισχύσουν τόσο το περιεχόμενο των media όσο και αυτό της διαφήμισης αλλά παράλληλα να προσανατολίσουν   ολόκληρο το σύστημα προς την διαδραστικότητα.

Βελτίωση των διαδικασιών για βελτιωμένη απόδοση

Υπάρχει ένας απλός τρόπος για να αντικατασταθούν απαρχαιωμένες διαδικασίες: κοινή κωδικοποίηση του ενεργητικού. Το Ad-ID παράγει ένα κωδικό ταυτοποίησης για κάθε περιουσιακό στοιχείο διαφήμισης, βοηθά στη διαχείριση της ροής εργασίας, και αυξάνει την παραγωγικότητα και την εξοικονόμηση κόστους.
Το σημαντικότερο βέβαια είναι πως παρέχει μια βάση για ολόκληρη τη βιομηχανία με μετρήσεις σε όλες τις πλατφόρμες media.

Γνωμοδότηση για τα παραπάνω υπάρχει από όλες τις μεγάλες ομάδες marketing και χρησιμοποιείται από 700 και πλέον εταιρίες σήμερα, το Ad-ID τέλος καθιστά εύκολο τον εξορθολογισμό της εφοδιαστικής αλυσίδας.

Βελτιστοποίηση των σχέσεων  εταιρείας-πελάτη

Έχουν ήδη ληφθεί δύο βασικά μέτρα για να γεφυρωθεί  το χάσμα μεταξύ των εμπορικών σημάτων και των οργανισμών.
Στο μέτωπο της προμήθειας, μια ομάδα εργασίας θα ασχοληθεί με τα κενά στην κατανόηση, τη γνώση και την αξία με τους πελάτες, τις ομάδες μάρκετινγκ των πελατών και των εξωτερικών φορέων.

Η αναζήτηση εκπροσώπου αποτελεί επίσης μία καυτή πατάτα για τις σημερινές εταιρείες.

Με την 4Α, έχουμε αναπτύξει τις Αρχές Αναζήτησης Εταιρειών και Βέλτιστων Πρακτικών για τη βελτίωση της διαδικασίας για όλο το φάσμα των αναγκών μίας εταιρείας.

Ανάπτυξη δεξιοτήτων για το marketing του 21ου αιώνα

Οι συνεχείς αλλαγές στο marketing και οι εξελίξεις στην τεχνολογία καθιστούν την επαγγελματική εξέλιξη μια αναγκαιότητα. Αλλά οι περισσότερες οργανώσεις marketing – και υποψιάζομαι μεταξύ αυτών, φορείς και επιχειρήσεις των μέσων ενημέρωσης-αδυνατούν να σχεδιάσουν μία ολοκληρωμένη, μακρόπνοη στρατηγική για τη βελτίωση των επιδόσεων και των ικανοτήτων τους.

Χρειάζονται χρήματα, χρόνος και δέσμευση για την ανάδειξη των δεξιοτήτων του πιο σημαντικού περιουσιακού στοιχείου μας: των ανθρώπων μας.

Εστίαση στην Αειφορία

Ως μια μεγάλη δημόσια δύναμη, το marketing έχει μια ευρύτερη κοινωνική υποχρέωση, πέρα από τη διευκόλυνση του εμπορίου.

Εντός και εκτός εμπορικών εκστρατειών μας, είμαστε δεσμευμένοι για την αντιμετώπιση μιας σειράς από κοινωνικά ζητήματα που αγγίζουν την υγεία, την ασφάλεια και την ευημερία των πολιτών και της χώρας μας.

Ο ANA έχει συγκροτήσει μια ομάδα εργασίας για την θέσπιση κατευθυντήριων γραμμών για τις επιχειρήσεις ώστε να καταστεί η αλυσίδα εφοδιασμού του εμπορίου βιωσιμότερη.

Αποδείξτε την αξία του marketing

Η βιομηχανία μας με συνέπεια, αντιμετωπίζει επιθετικά τις προσπάθειες της κυβέρνησης που απειλούν τις ελευθερίες του κλάδου μας.

Φέτος, οι εταίροι μας συνέπραξαν μαζί μας ώστε να εκπονηθεί και να υλοποιηθεί η παγκόσμια μελέτη Insights, η οποία αποδεικνύει πως, ο κλάδος μας ευθύνεται για περίπου 20 εκατομμύρια θέσεις εργασίας στις ΗΠΑ και 5.800 δισεκατομμυρίων δολάρια οικονομικής παραγωγής.
Θα συνεχίσουμε να κοινοποιούμε, τις πληροφορίες αυτές σε εκπροσώπους του Κογκρέσου ώστε να ανασταλεί κάθε προσπάθεια φορολόγησης της διαφήμισης ή ακόμη να τερματιστεί η πλήρης έκπτωση των δαπανών.

Τερματισμός του προγράμματος επέκτασης Domain του ICANN

Ο οργανισμός που είναι αρμόδιος για τον συντονισμό της τεχνικής διαχείρισης του συστήματος αυτού στο διαδίκτυο έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει μια υψηλού επιπέδου επέκταση σε domain  τον Ιανουάριο.

Ένας συνασπισμός περισσότερων από 100 marketers και οι επαγγελματικές ενώσεων  αντιτίθεται ήδη σε αυτό το σχέδιο.

Η επιχειρηματολογία για την ανάπτυξη νέου domain είναι λανθασμένη και το κόστος υπερβολικό. Θα βλάψει τους καταναλωτές και σίγουρα την αξιοπιστία όλων των εμπορικών σημάτων. Καλούμε το σύνολο της κοινότητας των εταιρειών να απαιτήσουν από το ICANN να αναστείλει το πρόγραμμα αυτό.

 
 

Εγγραφή στα νέα της mod