Νέες διαφημιστικές προοπτικές ανοίγουν τα «έξυπνα» αυτοκίνητα

Νέο πεδίο των απανταχού διαφημιστών φαίνεται πως θα είναι τα αυτοκίνητα νέας τεχνολογίας που ενσωματώνουν συστήματα τηλεματικής. Η τελευταία τάση της τεχνολογίας είναι οθόνες στο κέντρο της κονσόλας του αυτοκινήτου που παρουσιάζουν χάρτες οδήγησης, δίνουν τη δυνατότητα hands-free κλήσεων αλλά και συστήματα που συνδέονται με τα smartphone για ασύρματη σύνδεση με εφαρμογές όπως η Pandora.  Στην περίπτωση του συστήματος  Sync system της Ford διαβάζονται τα μηνύματα των κινητών τηλεφώνων για τον οδηγό και συλλέγονται όλες οι τοπικές εκπτωτικές προσφορές.

Η Ford είναι η αυτοκινητοβιομηχανία που βρίσκεται στην πρωτοπορεία της σύνδεσης των αυτοκινήτων με το διαδίκτυο. Το τρέχον έτος άνοιξε μάλιστα ένακαινούργιο γραφείο στην Silicon Valley όπου ερευνητές και επιστήμονες εργάζονται πάνω στην τεχνολογία συνδεσιμότητας για τα αυτοκίνητα του μέλλοντος.

Στο πλαίσιο της προσπάθειας κατασκευής έξυπνων αυτοκινήτων, η Ford και η θυγατρική της Linkoln, έχουν ενσωματώσει εφαρμογές Android και iOS στο σύστημα Sync system. Πρόσφατα η αυτοκινητοβιομηχανία πρόσθεσε την εφαρμογή αναζήτησης τοπικών εκπτωτικών προσφορών Roximity, που ανοίγει σημαντικές ευκαιρίες για τους τοπικούς επιχειρηματίες.

Αν κάποιος τοπικός επιχειρηματίας έχει κάποια προσφορά η εφαρμογή Roximity βοηθάει τους οδηγούς να την πληροφορηθούν και αν την επιλέξουν τους κατευθύνει στο ακριβές σημείο. Προϋποθέτει ένα φωνητικό παράγγελμα από τον οδηγό και όλες οι προσφορές της κατηγορίας που έχει ζητηθεί από κοντινές επιχειρήσεις εισέρχονται κατευθείαν στο smartphone.

Η εφαρμογή Roximity θα είναι σύντομα διαθέσιμη και σε οδηγούς αυτοκινήτωνHonda και Subaru.

 
 

Εγγραφή στα νέα της mod