Διεθνής απήχηση για TO TWEETING BRA

image

Με την υπογραφή της OgilvyOne για τα Nestlé FITNESS.

Το Τweeting Βra που εμπνεύστηκε και υλοποίησε η OgilvyOne για τα Nestlé FITNESS είναι η νέα ελληνική ιδέα που κέρδισε τις εντυπώσεις παγκοσμίως. Με το πρώτο σουτιέν που τουιτάρει για να θυμίζει σε όλες τις γυναίκες την αυτοεξέτασή τους, τα δημητριακά FITNESS βρήκαν έναν πρωτότυπο τρόπο για να τονίσουν τη σημασία της πρόληψης. Χάρη σε έναν ειδικό μηχανισμό, το σουτιέν συνδέεται μέσω bluetooth με ένα smartphone και στέλνει αυτόματα ένα tweet κάθε φορά που ξεκουμπώνεται.

«Ιδιοκτήτρια» του σουτιέν είναι η Μαρία Μπακοδήμου, που για δύο ολόκληρες εβδομάδες φοράει το Tweeting Bra.

Κάθε φορά που το βγάζει, αυτό ενημερώνει με ένα real-time tweet τους περισσό- τερους από 150.000 followers της για την αυτοεξέταση. Μέσα σε λίγες μέρες, η ιδέα του Tweeting Βra βρήκε διεθνή ανταπόκριση, φιγουράροντας ανάμεσα στα μεγαλύτερα διεθνή μέσα. Μεγάλα sites όπως το Mashable, το Business Insider, το NBC, το CNET και η Huffington Post αφιερώνουν ξεχωριστά άρθρα στην καμπάνια, μιλώντας για μία high-tech ιδέα για καλό σκοπό.

Αναφορά έγινε ακόμα και από την ελληνική πρεσβεία στην Αμερική που έστειλε συγχαρητήρια για την πρωτοβουλία μέσω tweet! Ως αυτή τη στιγμή έχουν γίνει περισσότερες από 1 εκατομμύριο αναφορές στην καμπάνια, σύμφωνα με το Google, ενώ τo ελληνικό video προώθησης έχει πάνω από 400 χιλιάδες views.

http://www.tweetingbra.gr

 
 

Εγγραφή στα νέα της mod